Lahko branje so besedila,
ki jih lažje beremo in razumemo.
Lahko branje je namenjeno osebam,
ki težje berejo.
Vsi ljudje potrebujemo informacije v nam dostopni obliki.
Besedila v lahkem branju so označena s posebnim znakom.
Na znaku je nasmejana bela knjiga na vijolični podlagi.
Tudi pri nas na Cviu radi beremo.
Radi beremo Časopis 20 minut v lahkem branju.
Radi beremo slikanice v lahkem branju.
Radi beremo romane v lahkem branju.
Knjig v lahkem branju ni veliko.
Želimo si, da bi bilo takšnih knjig še več.
Tudi sami smo začeli pisati besedila v lahkem branju.
Ponosni smo, da pomagamo širiti lahko branje.